پنج شنبه , فروردین ۱ ۱۳۹۸
خانه » پزشکی و سلامت » ورزش » چند اصل برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران در فصل سرما

چند اصل برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران در فصل سرما

چند اصل برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران در فصل سرما

 

گرم کردن بدن قبل از ورزش, حرکاتی برای گرم کردن بدن قبل از ورزش, آموزش حرکاتی برای گرم کردن بدن, مزایای گرم کردن بدن قبل از ورزش, تمریناتی برای گرم کردن بدن قبل از ورزش

ورزش کردن در هوای سرد باعث افزایش ضربان قلب و کالری‌سوزی بیشتر می‌شود‎

 

بسیاری از افراد در فصول سرد علاقه به ورزش کردن در فضای باز دارند. تغییرات آب و هوایی می‌توانند به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن کمک کند و همین ورزش کردن در سرما باعث کالری‌سوزی بیشتر می‌شود. راه‌هایی برای گرم نگه داشتن بدن به هنگام ورزش کردن در سرما وجود دارد.

 

ورزش کردن در هوای سرد باعث افزایش ضربان قلب و کالری‌سوزی بیشتر می‌شود. با این حال افرادی که ورزش کردن در سرما را انتخاب می‌کنند باید  برخی قوانین را رعایت کنند تا بدن گرم بماند.

 

بهتر است در فصل سرماه در طول روز ورزش کنید. این کار باعث می‌شود که بدن گرم‌تر بماند و ویتامین D در بدن ذخیره شود.

 

سعی کنید از لباس‌هایی که عرق را خارج می‌کنند استفاده کنید تا لباس‌ها خیس نشود. بهتر است یک لباس سبک‌تر زیر کاپشن خود بپوشید تا گرما بیشتر در بدن شما باشد.

 

قبل از شروع ورزش بدن را گرم کنید و ورزش را آهسته آغاز کنید. بعد از ورزش بدن را سرد کنید.

 

به طور کلی گرم نگه داشتن عضلات در فصل سرما کار آسانی نیست اما باید برای ورزش کردن عضلات گرم نگه داشته شوند تا آسیب پذیری آن‌ها کمتر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *